wtorek, 28 lipca 2015

Małe a cieszy...

    Połowa lata za nami... Chcemy czy nie, trzeba zacząć myśleć o chłodniejszej, ale również pięknej porze roku. I tutaj nadarzyła się okazja do uszycia niemowlęcych czapeczek i apaszek. Oba zestawy powstały dla córeczki mojej koleżanki. Jak to bywa z dziecięcymi rzeczami, dość szybko się je szyje. Osobiście wiele radości mi sprawia tworzenie takich małych szyjątek :) Do ich uszycia użyłam dresówki szarej oraz w kolorze fuksji i jasnej mięty. Apaszki są dwustronne, wiązane. Chciałam zrobić jednostronne ale tak chyba wyglądają lepiej. Jak uważacie?
    Kokardki się od siebie różnią,  podobnie jak sposób szycia góry czapek. Nie ma to większego znaczenia,  po prostu szukam najlepszych sposobów :) Sprawdzam jak lepiej się układa materiał i jak mogę sobie ułatwić pracę. 
    Jesień zbliża się wielkimi krokami i muszę uszyć chłopięce wersje dla moich synków. Może z jakimiś czadowymi aplikacjami? Hmm...

    Wy też szyjecie czapki dla siebie lub najbliższych?

10 komentarzy:

  1. Ja też myślę o apaszkach z dresówki dla najmłodszego synka i oczywiście dwustronnych, nie inaczej. Twoje kompleciki wyszły super!!! Koleżanka i jej córeczka na pewno będą zadowolone :) Jestem bardzo ciekawa Twoich kolejnych prac, bo widać, że masz talent :)
    Pozdrawiam :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawy, też chciała bym takie zrobić... kiedyś :).
    Gdzie kupujesz taką dresówke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np na dresowka.pl :) tylko patrz na rodzaj nośnika niektóre mają takiej sobie jakości...

      Usuń
  4. Jak Ci świetnie idzie to szycie dzianiny! Komplecik wygląda lepiej niż niejeden, który widziałam w sklepie :) Ale to, że masz talent to już dawno mówiłam :) Przyłączam się do pytania Mileny - gdzie taką tkaninę kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)
      Dresowka.pl lub sprzedajemytkaniny.pl

      Usuń
  5. Piękne i bardzo starannie wykończone :-) Ja też trochę szyję i przerabiam, zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne czapy. Ja też szyję i dziecięce i dorosłe mi się już zdarzyło, najczęściej z t-shirtów (recyklingowe) :) Masz rację, czas się zabrać za przygotowania do jesieni i zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za recykling tez chcę się wziąć ale jakość nie mam nic, co chciałabym przerobić...

      Usuń